POLITIKA REKLAMACIJA
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Sl.gl.RS br.62/2014) obrazac
‘Izjave o odustanku od ugovora’ možete dostaviti na e-mail adresu
podrska@bravocomfort.rs, ili na adresu sztrik BRAVO, Dositeja Obradovića 2,
11320 Novo Selo.
Kupac na našoj web prodavnici ostvaruje pravo na odustanak od ugovora
zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustanku
od ugovora ukoliko je poslao prodavcu u roku od 14 dana od dana kada je roba
dospela u državinu kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio kupac a koje nije
prevoznik.
Kupac snosi troškove, koji nastaju pri vraćanju robe. Robu je potrebno u
originalnoj ambalaži dostaviti na adresu sztrik BRAVO, Dositeja Obradovića 2,
11320 Novo Selo.
Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti
priložen originalni račun i obrazac – izjava o odustanku od ugovora.
Kupac može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili
ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga
odustane od ugovora. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo
od dana kada je poslata prodavcu.
Artikal koji ste poručili putem bravocomfort.rs prodavnice ne možete
samoinicijativno menjati / zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata
BRAVO ili slati na adrese koje su navedene na adresnici.
Član 33. Zakona o zaštiti potrošača
Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora , smatra se da ugovor nije
ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl. 34 i 35 ovog zakona.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio
po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o
odustanku.
Reklamacija proizvoda
Za sva pitanja u vezi reklamacija molimo da nam pišete na
adresu podrska@bravocomfort.rs, kako bi u što kraćem roku rešili situaciju. Ako
ste u mogućnosti pošaljite nam fotografije oštećenog proizvoda na
adresu podrska@bravocomfort.rs
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda
odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu
kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira
da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog
proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na
broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba
ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da
nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem e-
mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail: adresu podrska@bravocomfort.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem
mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim
putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj
pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i
obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8
radnih dana a za rešavanje reklamacije je 20 radnih dana od trenutka prijave
iste.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime BRAVO COMFORT prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati
privatnost svih naših korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke
o korisnicima kako bismo im pravovremeno dostavili odabrane proizvode,
informisali ih u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne
usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li
žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima
su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni u BRAVO COMFORT prodavnici kao i poslovni partneri i saradnici
odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i
prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti
da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu
narudžbine. U naše ime obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših
kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i
podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.. Svi podaci o
kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su
podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u BRAVO COMFORT prodavnici
odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Obavezujemo se da
prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe, niti ih prosleđujemo
trećim licima.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim
uslovima korišćenja. BRAVO COMFORT prodavnica se obavezuje da će se
pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon
objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim
korisnicima.